Bestyrelsen

Bestyrelsen vælges af andelshaverne på foreningens generalforsamling, som afholdes en gang årligt i marts/april måned.

Bestyrelsens opgaver
Bestyrelsen mødes som udgangspunkt hvert fjerde mandag kl. 19:00 – 21:00 i bestyrelseslokalet Linnésgade 27, kld. th. Her arbejder bestyrelsen bl.a. med henvendelser fra fx andelshaverne og foreningens administrator, håndterer regninger og følger op på fx bygge- og renoveringsarbejder på foreningens ejendom. Bestyrelsen vurderer også foreningens økonomi og behov for evt. forbedringer på ejendommen.

Kom og få en snak!
Du er meget velkommen til at kontakte bestyrelsen, hvis du har et emne, du ønsker at få drøftet. Det kan fx være, at du har et ønske om forbedringer i din bolig, forslag til fællesarbejde, køb eller salg af bolig, optagelse på ventelisten osv.

Et bestyrelsesmøde bliver en sjælden gang aflyst uden forudgående varsel, fx pga. sygdom.

Kontakt bestyrelsen
Sådan kan du kontakte bestyrelsen:

  • I bestyrelseslokalet (Linnésgade 27, kld. th.) når de er bestyrelsesmøde (se opslag på døren)
  • Send en mail til bestyrelsen
  • Læg en besked/et brev i brevsprækken til bestyrelseslokalet

Bemærk, at der kan gå op til et par uger inden du får svar på din henvendelse. Det skyldes, at bestyrelsen som udgangspunkt kun mødes hver trejde mandag.